Asklepios
nurelem peki size şunu sorayım, çocuğun anne baba tarafında hiçbir kimsede şeker hastalığı yok, hiç kimsede ama dedelerin babaları bile. Kötü beslenme sonucu 2 yaşında çocuğa şeker hastalığı teşhisi koyuluyor ve insülin kullanılmaya başlanıyor. Nerede genetik, nerede stres? Bakın bilim kesin olabilir ama her şey herkeste aynı sirayet etmez. Ben böyle iki tane örnek gördüm biri arkadaşımın kardeşi diğeri kuzenim. Kaç doktora götürdüler ise kötü beslenme sonucu oluşmuş dendi ikisine de. Cicibebe%100 şeker hastalığı yapar diyemeyiz ama bu kötü beslenme neden oluyor. 6 aylık bebeğin manasına kahve dünyası VANİLYA ŞURUBU koyan da gördüm direkt şeker resmen. Sürekli pirinç unu mamaları, cicibebe bisküvileri ağır gluten şeker nişasta içerikli beslenme bebekleri o an olmasa bile ileriki dönemlerde hasta edebilir vücuda zarar verebilir. Çocuğun mamasına şeker koy diyen doktor da gördüm, bebeklerin vücudu tazecik verdiğiniz her şey vücutlarında iyi veya kötü reaksiyona neden olup hücrelerini daha micikken yediklerine göre besleyip/hırpalayabilir diyeni de gördüm. Her doktorun dediği aynı değil benim kanaatimce. Her şey okumakla tıp fakültesini bitirip kitapları ezberlemekle olmuyor. Bebeğim 8 aylık daha bir gün pirinç unu maması yedirmedim, cicibebe vermedim kendim yaptım. Elimizin altında tüm imkanlara sahibiz açıp araştırıp öğrenebiliriz. Birinin ağzından çıkacak sözleri hayatımıza uygulamamamız değil mesele, bu sözleri araştırıp kendimize göre uyarlamamız önemli olan.