Asklepios
tatlisertt
Kizlar saglik konusunu nasil boyle dalga konusuna cevirebiliyorsunuz? Cok rahatsiz edici gercektrn hic evladinizi kaybetme korkusu yasamadiniz mi? Bu beslenme ve kisa vadede pat diye cikmayacaktir sonuclari..bir nesil cici bebeyle buyudu diye hasta olmadigi anlamini tasimiyor..9 yasinda seker hastasi cocugu da gördüm..uzun vadede yavrularimizin zaarar gormemesi icin Allahin bize emanetlerine en iyi sekilde bakmak durumundayiz.. sizin esiniz icin de arkds dogru olani soylemis nasil ki doktorn bile iyisi kotusu varsa her meslek icinde gecerli.esinizin bebek izlemde olmasi kanun niteliginde her seyi biliyor anlami tasimaz..bana gore de yenilikleri okumali :) ona bakarsaniz yeni dogan cocugu corbaylada besliyorlardi onu da onersin….
gencsiniz daha anliyorum yaslarinizi da belirtmissiniz ozellikle ama bu konularda goygoy yapmak cok komik..
- Aylik bir bebegin ek gida almama luksu yok hayati boyunca yiyeceklero yemeklerin temeli atilirken,ek gida vermek yerine kalkip seker deposu cici bebe vermegi desteklemek cidden akıl karı degil..
sadece seker hastaligi degil otizme varana kadar etkiler beslenme.
bu konuda daha bir sey yazmayacagim ama saglik konusunu boyle tiye almanizin bedelini evlatlariniz cekmez umarim 🙋♀️