kaymakliekmekkadayifi bebeğim sadece mama ile besleniyordu biberon reddi yasadık mama değiştirdim biberon değiştirdim olmadı kaşıkla veriyordum çiğneyip yuruyodum doktora götürdüm doktorda başla dedi 3-5 kaşık öğlenleri tadımlık başladım öyle. Zaten bebek çiğnemeye başlarsa dili ile itmezse hazırmış demekmiş