Merhaba. Biz 4.ayda başladık. Sadece anne sutu aliyordu. Doktorumuz iyi bir hekim. Ankarada oldukca populer. Esimle ben de yadirgadik ama basarili biri olunca deneyelim dedik.
allerjisi yok. Kilosu gayet iyiydi.
oglen evde mayaladigim yogurt
aksam taze meyve suyu veriyoruz
amac kasikla beslenmesini ogrenmesi dedi. BLW yapmiyoruz.
meyve suyunu 2 gun ust uste ayni meyveyi veriyorumki allerjisi varsa anlayim diye. Su an birazcik ananasta kizardi. Elma seftali denedik sorun olmadi. Anne sutunu reddeder sekerli yiyince diye dusunmustum ama bir sorun olmadi
ama ek gida isi biraz zor bir is. O yuzden sizi takip eden doktorla yol almanizi oneririm💐yine de kafaniza takilan olursa sorabilirsiniz