Egeanul yok hiç zorluk yaşamadık. Hatta oğlum hep yüz üstü uyur öyle rahat ederdi. O durum beni biraz tedirgin etmişti rahatsiz olup canı yanacak yada uyuyamayacak diye ama ilk gece sadece yan yatırdık onun dışında hep yüzüstü yattı,gündüzleri emekler gibi süründü vs hiç sorun olmadı. Bir kaç gün karton bardak koymuştuk,onu koymayı bırakınca çok daha rahat etti hatta. Çok çabuk iyileşiyor zaten üçüncü gün dikişler dökülmeye başlamıştı haftası dolduğunda tamamen düşmüştü dikişler iyilesmisti