Egeanul bence ilk 3 ay içinde bebek dönmeye emeklemeye sıralamaya baslamadan o iş bitirilmeli biz oglumu 9 aylıktı yaptırdık sünnet sırası dısında aglamadı huzursuz olmadı gece uykusu bozulmadı ama ilk 3 gün kucagımda tasıdım emeklemesin sıralamasın diye oglumda bende cok sıkıldım o kucak durumundan 3 günden sonra dikişler iyileşti bıraktım ama smdi 2.oglumu bekliyorum dedigim gibi ilk 3 ay içinde halletcem birde oglumun doktor fobisi olustu o sünnetten sonra aşı günlerinde hiç aglamayan oglum sünnetten sonra hastaneye gitsek hemen anlayıp aglamaya basladı 15 aylık hala aynı