Saitkereminannesi Oglusum5357 hastane de gidiyoruz mecburi olmadıkça toplu taşıma kullanmıyoruz virüs ben evde oturursam mı bitecek 😅
Oglusum5357 Saitkereminannesi 65 yaş üstü ve 18 yaş altı yasak dedi. Biraz tartışma çıktı indim bende 🙄
Oglusum5357 Saitkereminannesi bnde dedim napayım istiyorsunuz durakta bırakayım dönerken mi alırım yoksa gidip eve mi kitleyeyim dedim. Onlarda emir kulu ama napalim herkese zor ya cnm sıkıldı
Kereminannesiii Oglusum5357 bende yasak diye biliyorum ama bütün arkadaşlarım bebekle toplu taşımaya biniyorlar hatta sordum bir şey demiyorlar mı diye hayır dedi
Oglusum5357 Kereminannesiii evet ama ilk başlarda 18 yaş altı kendi başına gezenlerdi bebekler anneye bağlıydı smdi noldu blmm
Oglusum5357 Saitkereminannesi bı zahmet demesnler bzde çok meraklı değiliz çocukla kalabalığa karışmaya ama para da basmiyoruz heryere taksiyle gidilmiyor maalesef.🙄
JackDaniels Oglusum5357 taksi kullanın. Zaten çok kalabalık oluyor toplu taşıma bebeğe resmen eziyet olur hadi virüsü geçtim çocuk bunalır
Oglusum5357 JackDaniels ya otobüse binmek zorundyim ya da yürümek taksiye binecek durumum yok malesef . Neyse tabana kuvvete devam bı süre dha
Zeynebsmom Oglusum5357 ben metroya bindim ilk kez geçen hafta kızım 23 aylık alıyorlar hatta yardım etti görevliler bayağı:)