Elacik
süt sağma makinanız var mı sağıp miktarına bi baksanız sütünüzün? eğer yeterliyse boş yere üzülmezsiniz en azından sevdiği için emiyor dersiniz. ha şunu da unutmayın sağdığınız sütle bebeğiniz emdiğinde içtiği süt miktarı farklıdır, sağdığınızdan 20-30 cc daha fazlasını hesap edin yani. az çıkar da yetmiyor kanısına varırsanız da yine bir sorun değil, birçok anne mamayla büyütüyor bebeğini, yetersiz geldiği yerde destekleyin elbette kötü bişey değil bu. bir de gözleri açıldıkça etrafı keşfetmeye başladıkça bağımlılıkları azalıyor eğer öyleyse de kaygılanmayın :)