zeynepduha
uyku da beslenme kadar önemli, benim doktorum 2 ay dolunca uyandırma dedi ama ben kıyamadım 9da gece uykusuna yatan bebeğimi 1de uyandırdım hep, kendisi de 5 gibi uyanırdı tekrar emmeye uyur 7de kalkardı sonra da . 1 haftadır uyandırmıyorum, ilk bikaç gün alışkanlıktan uyandı, son günler gece 3 gibi kendi uyanıyor emip 7ye kadar uyuyor. boşuna uykusunu bölmüşüm yani hep. uzamış sarılık yoksa kilo alımı normalse uyanmasını bekleyin bence, acıkınca her türlü uyanıyor kendisi zaten.