minnosunannesi06 canım ben de küçüklükten beri hep jiletle aldım 24 yaşında artık canıma tak etti ağdaya başlicam dedim. Senin gibi çekindim kuaföre gitmeye. Boncuk ağda var ya el ile çekilen. Kıllar çok kalın olduğu için azcık azcık onunla aldım. Tek seferde hepsini alamadım ama acıdan😂 önce bi kısmını sonra bi kısmını en son alt tarafını aldım 2 3 gün sürdü sanırım bitmesi canım çok tatlıdır cünkü😂😂 ondan sonra tamaen çıkmasını beklemeden sık sık almaya başladım zaten ilk aldıktan sonra hepsi aynı anda çıkmıyor çıktıkça hemen aldım. Sakın hepsinin çıkmasını bekleme aşırı canın yanar yine😂 bu arada özel bölge boncuk ağda tavsiye ediyorum istediğin kadar kücük istediğin şekilde yapabilirsin. Ben hepsini denedim sadece boncuk ağdayla alabildim canm. Ağdaya başladıktan sonra çok rahat edersin