🌸🌸🌸3 aylık anneliğimde oluşan tavsiyelerim :)
🌸bez; premium care prima
🌸ıslak mendil; unıbaby yenidoğan
🌸bakım ; mustela ( sadece konak önleyici şampuanı bizde işe yaramadı, diğer ürünleri başarılı)
🌸akneler için; LR marka bi set aldım 15 gün sonra geçti
🌸burun tıkanıklığına ; sadece serum fizyolojik kullanıyoruz
🌸kıyafetler; h&m ve idilbaby( mamino) benim favorilerim
🌸gaz için ; 3 ay biogia kullandım, 3 gündür kullandığım rezenenin etkisini ondan alamadım. Rezene denenmeli mutlaka :)
🌸emzik ; avent denedim ama almıyo, yazık verilen paraya. Önce ucuz bişey deneyin 🤦🏽♀️
Aklıma gelenler bunlar ☺️