CaglaOzcanErsoy saat kavramına takılmadım asla uykusu var uyucak yoksa diretmicez. Öncelikle gece gündüz ayrımını iyice yapması lazım. Bunuda gece uyuduğu odanın aydınlık tam karanlıkta değil loş olmasını sağlayın. Benim Azize’m 3 amupullü onu teker teker azalttım loş bir ortam sağladım. Bebek kucağa alışır düşüncesi katiyen yanlış bebek anneyle rahatlar huzurlu olur o yüzden ilk zamanlar memede uyusun kucağınızda kalmak istiyorsa kalsın şakın esirgemeyin kendinizi. Şunu söyleyim bebek önce karnını doyuracak sonra anneye doyacak yoksa güvende olmadığı için yatamaz. Eğer bebek uyku zamanın da ağlıyorsa inat bir şekilde bebek uyutucu diye bir program var onu indirin ve dinletin bebeğinize ama hep uyku geçişinde yanında olun. Emzik emiyorsa bu daha kolay olur yoksa memede de yapabilirsiniz. Gece diyelim 22:00 da uyku saati ama 20:00 da mızmızlanıyor uykusu var ama yatamıyor çok çok uğraşmayın uyusun diye bu sefer gece yatmaz ve uyku saati şaşar çocukda alışamaz gece uykusuna. Bide bebeği kendi uykunuz gelinceye kadar bekletmeyin dediğim gibi uyku saati 22:00 ise o saate yatakta olun siz yine istediğiniz geç saatte yatın. Burdan yazması zor yani uzun bir iş tek tek yazıp kafa şişirmek istemem sizin takıldığınız kimi varsa söyleyin yardımcı olayım