Beyziikoo Teemo07 İnşaAllah dediğiniz gibi kolay atlatır 😔😔 Sağlık ocağında yaptıracağız ama söylemenize çok sevindim orası olmazsa özele gideriz 💟
Teemo07 Beyziikoo rica ederim. Umarım rahat bir şekilde atlatır ufaklık 🥰 Bizim yaşadığımız ilçede sağlık ocakları hiç hijyenik değil o yuzden araştırmıştım, özele gittik biz.
Beyziikoo Kzlarm37 Beni odaya almadılar ama internetten izledim biraz can sıkıcı çok ağladı yani her bebek ağlıyor gözleri kıpkırmızı olmuştu öyle kötü oldum ki 🥺🥺
Beyziikoo Teemo07 Amin amin inşaAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Birinci ay aşısında bir sorun yaşamadım hep de giderim ondan güvenim var bir sorun yaşamam inşaAllah 🤲🏻🙄