Beyziikoo hiç öyle düşünme. Biz hemşire den yardımcı olmasını istedik o tuttu. 2 ciyak ediyorlar sonra sıkıntı yok. Bizde mesela ateş olmadı sürekli kontrol ettim, huzursuzluk veya ağlama da olmadı. Kendini olumluya şartlar. Ben 37 dereceyi görünce biraz nemli bez koydum eklemlerine ne olur ne olmaz diye. Yaşadığımız yer çok sıcak oldugu için.
Bu arada özel hastanelerde devlet aşıları ücretsiz yapılıyor. Bilginize.