MrvNyzDua65 Kahveliseker bende arçelik kullanıyordum çamaşır makinesini ama ben artık verem olmuştum yıkamıyordu servisi arıyorum gelmesi uzun sürüyor bakmıyorlar etmiyorlardı o yüzden sattım hpsini
Kahveliseker MrvNyzDua65 o zaman şansa oyle gelmis size. ben samsung servisten de memnunum hemen geliyorlar arcelikle de problem yasamadim. Umarim gonlunuze gore olur🌼
busrasilra14 MrvNyzDua65 samsung servis agi olan bir firma oldugu icin alabilirsiniz ben buzdolabini kullaniyorum bu 3 tencereyi ayni rafa alan genis modelinde. Cok memnunum. Ama ceyizmagazasinda yetkiliyken de en cok samsung satardik zaten