MrvNyzDua65 valla buzdolabindan vagzecmeyin derim ben memnunum annem de aldi kendine icindekiler kolay kolay bozulmuyor sebzelik kismi taze tutuyor ama bulasik makinesi tam bir rezalet. Sepeti cok dar tencere az yukarı ciksa pervane donmuyor bir de icindeki tortulari ustune yapistiriyor mesela pul biber yada domates kabuğu falan varsa uzerine yapistirip bir guzel kurutuyor. Filtre yikama fairy kullanma hepsini yaptim en sonunda bulasiklari iki kere yikamaktan bıktım ve garantisi devam ederken sattım. Arcelik aldim geniş geniş sepetleri var valla oh dedim. Camasir makinesi alacak olsam da ilk tercihim olmaz sureleri cok uzun pamuklu yikama uc saat. Agirlastikca mecbur program yukseliyor e tabi sure de. Onda da arceligi öneririm güzel yıkıyor.