Leylus Zeynep_Komrat canim oğlum 1 yaşında bugün akşam 7 de asi oldum normal emzirmeye devam ediyorum doktorumuzda bu şekilde söyledi
ikizbabymom Bana da bugün aşı çıktı ama o kadar laf dolanıyoki etrafta türk aşısını mı beklesem diye düşünüyorum
Ablak56 Kızlar dün demiştim aşı olcam bugun die sabah ni baktım regl olmusum acaba bir sorun olur mu o şekil aşı olan var mı
Ablak56 Aşımı oldum çok şükür bugün oğlumu emzireim bişey olsaydı şimdiye kadar kadar olurdu herhalde dimi
Zeynep_Komrat Ablak56 Vala canim keşke bilsek hemen mi yan etki gösterir yoksa yıllar sonra mı bilinmez Rabbım yavrularımızı korusun hiç olmaz yan etki insallah diyelim şifa olsun
nurelem Zeynep_Komrat ben sunu anlamıyorum aşıdan 28 gün sonra antikor oluşmaya başlıyorsa hemen emzirince bebeğe nasıl antikor geçecek mantıksız değil mi
Ablak56 3 Ay daha emzirmeyi planlıyorum zaten o sürede antikor geçicekse geçer die düşünüyorum ben elimden geleni yapim de gerisi Rabbim e kalmış yarına çıkacağımız yokken yıllarsonra yı düşünemem bişey olacaksa zaten oluyor
UraSsmom Zeynep_Komrat 14 Aylık oğlum emziriyorum 20 haftalık da hamileyim. Ne çocuk doktoru ne benim doktorum net bişey söylemediği için olmayı düşünmüyorum şuan.
Fatmamirac_2705 Zeynep_Komrat benimde geldi bende kararsız kalmıstım doktora sordum ol bı sıkıntı olmaz bebege faydası bile olur dedi olcam o yuzden
Ablak56 Bir hemşire haberi vardı dün aşı olmak istememiş bu sebeplerle sonra covid İ yoğun bakımda geçirmiş gencecik kız pişman olmus