Doğumdan sonra 58 kiloda kaldım tarçınlı su içtim sürekli beyaz ekmeği kestim tam buğday ekmeği yiyordum asla şeker tüketmedim şeker ihtiyacım bal ile karşıladım sebze tüketimine ağrılık verdim pilav makarna yok 3kilo gitti,sporda yapıyorum kilo gitti de göbek gitmiyor deliricem normalde olsaydı kilo verdiğim belli olurdu şimdi belli de olmuyor can sıkıcı bir durum