Hanımlar ben dahileye den sevk aldım diyetisyene kilom 78di 😬 sabah kalmisim 6buck bir bardak su saat7bucuk kahvaltı bir dilim ekmek (su kare tost ekmekleri boyutunda olacak )1yumurta (haşlanmış)söğüş (tuzsuz) bir küp büyüklüğünde peynir saat 10gibi sade kahve içine bir çay kaşığı hindistancevizi yağı 1posiyon meyve saat 13de öğle yemeği iki kepçe çorba susuz 6yemek kaşığı sebze (etsiz) sınırsız salata bir dilim ekmek saat 4de iki porsiyon meyve bir bardak süt ya da yoğurt saat 7de 1kepce çorba 1servis kaşığı sebze yemeği bir porsiyon tavuk balık et yemeği ızgara eğer bunlar yoksa evde peynir yiyebilirsin demişti sınırsız salata 1dilim ekmek saat 22de yarım paket form bisküvi 1porsiyon meyve .. gün içinde 26bardak su verdi birde hareketsizim diye 🤪 geçen pazartesi başladım şuan tok karnına 75.6ciktim tavsiye ederim 👍