Arkadaşlar oğlum 22 aylık geçen ilk kez Ankara’da oturanlar bilir altinparka gittik çok bişey ellemeden çimlerde oturup geri geldik . O gün ben ishal oldum hala gecmedi ama ateş vs yok . Neyse 3 gün geçti oğlum yemek yememeye basladi diş çıkarıyor zannettim ama o da ishal olmuş dünden beri kaç bez değiştirdik bilmiyorum acile götürmek istemiyorum yarın doktora götürcem . Ama hala yemek zorla yediriyorum o da makarna sadece . Ortalıkta salgın mi var yoksa covit falan mı oldum dicem ama ateş yok çocuk halsiz de değil bende değilim anlamadım . 22 aylık bir bebek ishali için ne yapabilirim acaba