Senemmm11 bence böyle şeyler evliliği tökezletiyor. Yapmayın boşverin. Kutladıktan sonra keyifli bir anda sen böyle yapmıstım ama ben yapmadım deyin tatlı tatlı. O zaman anlayacaktır. Mesela ben dünden beri hazırlık yapıyorum. Akşama ne pişirsem, dur tatlıyı şimdiden yapayım, hediyelerini paketleyeyim vs. Ama sabah 5te babası çağırdı diye köye gitti akşam kaçta gelir bilmiyorum. Belki o gelince çocuk çoktan yatmış olacak. Yemek bile yiyemeyeceğiz birlikte. Çocukta diş çıkaracak çok mız mız 😔