Kızlar esim anneler günümü aksama doğru tartışma sonrası kutlamisti. Tartışmanın sebebi de kutlamayisiydi zaten. Simdi bende ona babalar gününde aynısını yapmak istiyorum. O muhtemelen yüzüme vuracak babalar günümü de kutlamadin vs diye bende ona sende bana böyle yapmıştın diye karşılık vermek istiyorum. Sizce yapmalı miyim yoksa bisey olmamış gibi kutlasam mi