Fitifiti benim kızım da 3 yaşında bu aralar çok zor uyuyor. Birkaç ay öncesinde sabah 10 da kalkıyordu öğlen uykusuna yatıyor ve gece 12den önce uyumuyordu. Bir süre gündüz uykusuna yatırmadım, akşam uykusunu erkene çektim. Şimdi en geç 10 da uyumuş oluyor. Sabah 8 gibi uyanıyor, öğlen de 1 gibi uyuyor 1 1buçuk saat civarı. Gündüz uyumazsa çok huysuz oluyor. Ama şu bir kaç gündür neden bilmiyorum gece ağlıyor, uyurken ağlıyor uyanırken ağlıyor gün içinde yine ağlıyor 🤷♀️