İyi akşamlar🌚
3 yaş ve civarı çocukları olan anneler,uyku düzeniniz nasıl? Gündüz uykuları devam mı? Akşam kaçta gece uykusuna geçiyor? Uykuya direnme,ağlama vs var mı? Veee gece kalkmalar devam mı?
Bizde durumlar, gönlüm gündüz uyumasın da akşam erken saatte zorlamadan uyusundan yana.Ama tüm gün kardeşine sardığı için aman 2 saat uyusun da kafamı dinliyim gel gitlerinde devam etmekte.
Bu arada hala çoğu geceler kalkıyor ve şu an yarım saattir babası sallıyor. ☹️