_nur_ gg00 evet ama stres yapıp kafanıza takmayın normal bir süreç olarak görün hamilelikte çoğalan saçlar vitaminler kesilip emzirmeye başlayınca dökülmesi normal ama devamlı olarak emzirme ile ilgisi yok.
Cyln gg00 doğumdan sonra benim de çok dökülmüştü, psikolojim bozulmuştu baya. Dermoskin şampuanı alıp içine vitamin tüplerinden koydum(ark. Doktor demiş) ben de uyguladım, dökülme azaldı sonra durdu ve baya iyi gelmişti
Minikkoala1 17 aylık kızım saçlarım avuç avuç dökülüyor. Temizlik yapıyorum bir saate yerler yine saç oluyor 🤷🏻♀️
MiraAlex gg00 ben hem kıvırcık hemde çok yoğun güzel saçlı biriydim. Şimdi ise topladığımda parmak kalınlığında saçım o kdar çok dökülüyor ki anlatamam. Bebeğim 5ay 9 günlük hala da dökülüyor umarım en kısa zamanda biter yoksa psikolojik olarak ben bitmek üzereyim😕
Cyln gg00 şampuanı kullandım iki ay içinde dökülme sıfıra indi diyebilirim. Oluk oluk dökülüyordu zaten. Bi de dehset uzattı besledi saçlarımı. Tavsiye ederim
06012021 gg00 bebegim 6 aylik oldu hala dökülüyor kestim belki dokulmesi azalir diye daha beter oldu banyoya girmek bile istemiyorum. Şampuana alerjim oldugu icin yesil sabun kullaniyrm ama yine dökülüyor
Nurhayat gg00 canım genelde bu dökülmeler çinko eksikliğinden oluyor bebekler bizdeki vitaminleri emdikleri icin bizim takviye almamız şart. Benim de 4.ayda başladı dokulmelerim. Hemde öbek öbek birde zaten sacim az kel kalicam sandık bi an. Ben çinko kullandım ilk haftasında dokulmeler normale döndü. Hatta kızıma kan testi yaptirdik geçen ay onda da çinko düşük çıktı bende olan hepsini almis küçük hanım yinede yetmemiş . Ama tabi doktoruna danismanda fayda var yanlış yönlendirmek istemem.