gg00 doğum yaptığım da doktorum söylemişti saçların bir süre dökülecek 6.aya kadar demişti ama benim 7.aya kadar dökülmeye devam etti bir sürü şampuan denedim ama dökülme durmadı ancak zamanı geldiğinde kendiliğinden durdu şimdide dökülen yerlerde bir sürü bebek saçı çıktı bir an kel kalıcam diye korkmuştum ama fazlası ile geri yerine geliyor bu seferde bebek saçları tel toka ile saklamaya çalışıyorum. 😬