elediyebiri tualete bile gidemiyorum ben, dediginiz gibi yattigi anda ağlıyor ben telefona dahi bakamaz oldum, uyku zaten yok, memeler yara bere, tipim kaydı , gerçek bir lohusalık yaşıyorum 😕 birde bitmeyen gaz sancıları yokmu, bebegim kızarıyor bağırıyor ağlıyor ve ben hicbisey yapamıyorum.. Allah yardımcınız olsun hepimizin