nursocum Deletedmom_36 Ay Allah korusun Ya bende gece rüyamda görmüştüm deprem olduğunu, Neyse kötüyü çağırmayalım
SeverusSnape Fun ben de koltukta oturuyordum, önce bi titresi sonra bam diye vurdu resmen. Kızım yatak odasında uyuyordu nasıl koştuğumu hatırlamıyorum, daha uzun sürecek sandım acayip korktum ya.
Kayracim Kuzumveben teşekkür ederim valla inş devamı gelmez eşimle oğlum uyuyordu bende içerde oturuyordum yerde hamileyim de nası fırladım ayağa bilmiyorum.. 2kedim var onlarda irkilmeseydi bu kadar korkmazdım herhalde 😢
Deletedmom_36 Ecreee baya sallandik aslinda olabilir benim annem istanbulda tek evde aradim hemen oda hissetmemis soylemiycektim tvde gorunce farketmis
Laden Kuzumveben çok geçmiş olsun herkese. Avrupa yakasındayım ben hissetmedim. Rabbim beterinden korusun🤲🏻