Mom032 Kuzumveben İstanbul Avrupa yakasındayim ama hissetmedim netten de baktım şimdi deprem görünmüyor daha düşmedi sanırım nete.
Fun SeverusSnape evet atalarda oturuyorum Kartal’da çok hissedildi o nasıl bi sesti alttan gelen ya anlatamam :(
Deletedmom_36 nursocum Amin insallah canim benim birkacgundur icimden hep boyle deprem olsa naparjm diye birsey geciyordu oldu da
Kayracim Kuzumveben teşekkür ederim valla inş devamı gelmez eşimle oğlum uyuyordu bende içerde oturuyordum yerde hamileyim de nası fırladım ayağa bilmiyorum.. 2kedim var onlarda irkilmeseydi bu kadar korkmazdım herhalde 😢
nursocum Deletedmom_36 Ay Allah korusun Ya bende gece rüyamda görmüştüm deprem olduğunu, Neyse kötüyü çağırmayalım
SeverusSnape Fun ben de koltukta oturuyordum, önce bi titresi sonra bam diye vurdu resmen. Kızım yatak odasında uyuyordu nasıl koştuğumu hatırlamıyorum, daha uzun sürecek sandım acayip korktum ya.