Med
90 derecede soda ve abc toz deterjan kullanıyorum. Omo da güzel 👌🏻
Renkliler olarak, abc, perwoll, rinso kullandım sıvı deterjan.
Ama şuan yumoş sıvı deterjan kullanıyorum.
Yumuşatıcı olarak da koku hastasiyim diyebilirim. O yüzden evde evde çeşit çeşit var🙈
Yumoş hanımeli, viking all star, vatan komsu çatlatan, abc yeşil kapaklı olan ve botanics, birde abc kamelya aşkı var… 😂😂😂