Akdgnguler bende sezeryan yaptim csnim..ilk hamilikte benim de adetim gelmedi..2.dogum sonrasi hemen oldum bende suphen var mi peki bi test yap gonlun rahatlasin belki yaniliyorsundur..ben 2 .ayda adet gormeye basladim 4.ayda hamile kaldim korunuyorduk daha dogrusu esim korunuyordu..ama olacak oldu mu oouyor eger varsa da stres yspma beraber buyuyup gidecekler uzulme😇