2020minikkus ben de ilk kilo için endişeleniyordum onda çok şükür sorun yok evde de sürekli bakıyoruz hani düşme almama olursa diye ama bizde artık bebeğim boğulma noktasına geldi ve sürekli akciğere kaçıra kaçıra bu sefer de zatürre vs olup onla bebeğimi perişan eder diye korkuyorum açıkçası, dediğiniz ilaca da bakacağım şurup sanırım bizim için daha iyi olur çok teşekkür ederim öneriniz için 🙏🙏