Herkese merhaba bu benim ilk postum, bebeğim 2 buçuk aylık ve bebeğimin reflüsü var aşırı kusuyor bazen kustuklarını boğazına kaçırıyor, gece boğulma tehlikesi geçirdi, dik tutsak da yatırsak da kusuyor, reflü yatağı vs hiçbir şey fayda etmiyor, gaviscon motilium kullandık fayda etmedi üstüne bir de kabızlık sorunu oldu bebeğimde makat darlığı da vardı iyice perişan etti bizi, bunlara ek bebeğimde aşırı gaz, hafif döküntü, burun tıkanıklığı var, mukuslu kaka da var, doktora alerji olabilir mi diye biz söyledik o zaman diyet yap dedi bana ben bir süredir de yapıyordum zaten, motiliuma devam et diyet de yap eğer geçmezse AR mama başlayalım dedi, sorum şu bebeğimi bu kadar kusmaya rağmen kilo alıyor ve kilosu da ayına göre ortalamalarda seyrediyor, sütüm olduğu halde mama kullanmalı mıyım, mama şart mıdır başka alternatif var mıdır başına gelen var mı?, kıvamlaştırıcı mamaları doktor tavsiyesi dışında kullanan oldu mu onu mu denemeliyim? Bir de kıvamlaştırıcı mama kullanıp bebeğinde kabızlık olan oldu mu?