Mirasultan canım öncelikle sakin ol emziriyorsun stres süte etki eder. Şuan bebiş istemiyor olabilirsin normal çünkü bebeğin henüz 4 aylıkmış. Hamile kalma ihtimalini düşünüp strese boşuna girme zaten olan olmuş korunmasız bi ilişkide yumurtalara dönemine denk gelmişse hamile kalma olasılığınız çok yüksek. Ama belki de öyle bişey yok biraz daha sabret ve gidersin testini yaptırırsın. Hamile isende onu sana Allah’ın gönderdiğini ve hamile kalmanla gelecek bebeğinin ruhunun yaratıldığını sana minik bir hediye olduğunu düşün Rabbimin lütfu o . Eğer hamile değilsende eşini al karşına güzelce konuş. Bebek istiyor olabilirsin ama şuan ben hazır hissetmiyorum yeni bi doğum sürecinden çıktım biraZ daha zaman isteyip bebeğine en güzel şekilde bakmak istediğini söyle anlat . Gün gelir hayallerini gerçekleştirirsin ama hakkımızda neyin hayırlı neyin hayırsız olacağını bilemeyiz . Sadece şuan bulunduğun saati kendine zehir etme. Olan oldu Rabbim en güzeliyle sonuçlandırsın . 🤗 tevekkül olmak en en en güzeli 🌸