DurikoMom Oykummmm 6. Ayda ek gıdaya başladığımızda verdim ya gaz ve kabızlık 4. Ayda başladı ilaç yüzünden 2 ay boyunca fitil veya damla kullanmadım bi şekilde masajla kiraz torbasıyla geçirdik o günleri şuan yulafı ve kayısıyı lapa olarak veriyorum
_elmaliturtam Kkubu80 belirtileri nelerdi peki. Bizim kulak arkamızda hafif yaralar var bagirsaklarda ses ve gaz yoğunlukla
Kkubu80 _elmaliturtam bagirsaklarda ses guruldama, vücutta döküntü oluyor bir de pişikle baş belada gecmeyen pişik hep tekrarlıyor
GokSuM _elmaliturtam gaz olduğuna emin misiniz belirtileri neler? Gece uyanması sadece gazdan olmayabilir. Ek gıda artık yetmiyor ve ağlıyor olabilir veya çok sıcaklıyor olabilir. Gece uyandığında su içirip üzerini inceltip tekrar uyutmayı da deneyebilirsiniz 🥰
_elmaliturtam GokSuM canı yaniyormus gibi agliyo ve gaz çıkarırken agliyo 😭 sıcaklık durumuna bakıyorum her uyandığında teşekkür ederim
Olric11 _elmaliturtam bizde 7 ay 18 günlük doktor gazı bitmesi lazım diyor gaz değildir diye ulturason çektirdik gaz çıktı 😅
Kkubu80 _elmaliturtam imkanin vatsa bir alerji uzmanina göstermende fayda var canim öyle birseyse en azindan bebegin rahatlar diyetle degilse de zamanla gececek gaz belli olmuyor
_elmaliturtam Kkubu80 tmm canım çok sagol25.de kontrolümüz var doktorlara gorusucem dediğin gibi olmazsa alerji uzmanına