Hayırlı geceler kizlar. Bizim gazimiz bitmedi hala her gece gaz için uyanıyoruz. Önceden emzirip yatirirdim bidaha emmeye uyanirdi ama ek gıdadan sonra bi haller oldu okadar dikkat etmeme rağmen bitmedi gitti ek gıda da okadar az veriyorum ki zaten. Sıcakta bile çocuğa patik giydiriyorum artik. Siz neler yapıyorsunuz. Herhangi bi alerji testi vs yaptırdınız mı?