Kızlar merhaba🙋♀️ Bu akşam size kafama çok takılan bi soruyla geldim. Yani elimde malzeme varsa çok bakımlıyımdır ama durumumuz olmadığı için vitaminler serumlar maskeler yağlar vs vs alamıyorum. Bi kantaron yağı varsa onu sürüyorum her gece. Sizce para olmadan da evde bakım yapabilir miyiz yoksa gerçekten herşey paranın elinde mi🥺 Hasi yorumlaraaaa🤪🥳