NurrA ben doğduğu günden beri veyorım iki doktorumun da tavsiyesiydi anne sürüne mutlaka eliniz deymiştir şekerli ve yapış yapış her nekadar su oranı yüksek olsada çocuğun suyada ihtiyacı var ilk iki ay kaşıkla verdim üçüncü aydan beri su biberonuyla veriyorum içmek isterse cokcok çekiyor istemezse diliyle itiyor