NurrA evet o yazıyı yazan bendim canım steyen bana lincliyebilir kötü de diyebilir İyi de diyebilir susuzluktan ölen bebekler de var Ben iki çocuğuma anne sütü verdim ve anne sütü verirken de suda verdim Ben yaptığım yanlış bulmuyorum doğru buluyorum ve maşallah iki çocuğuna çok sağlıklı o kadar güzel su içiyorlar ki ve kilolarida maşallah çok iyi Ben bir anneyim evladım asla kötü bir şey içemem O yüzden neyi içip içmediğini de çok iyi biliyorum Bana kim ne derse desin hepinize saygı duyuyorum