bambambebem 💁🏼♀️🤷♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Dimi bacım bende hamilelikte risk vardı olmadı Doğum sonrası da 2 Ay dan sonra yeni yemi işte canım valla olmuyor oyke işte bebek insanda hal bırakmıyor bebeği uyuttum mu yanına bende uzanıp yatıyorum öyle kalıyorum bazen ama Yine de cok sık olmasa da olıyır o kadar şey yapmıyoruz 😂😂