Birde akşam gittiğim hastanenin doktor ismini sordum adını veriyorlar soyadı sistemde gözükmüyor akşam yedi de birdaha arayıp bağlanın diyorlar acaba yeni post mu açsam anliyamadim ben
Haznedar Meltem hastanesi gece nöbetçi doktorun soy ismini sistemde göremiyor enteresan geldi