Ya evet 😂 limonu sürdüm soğudu ayakları ama 112 arayınca doktordan bilgi almak için ateşi 38,9 diyince gidin doktora dediler çünkü 2 gündür atesliydi,neyse gittik şükür calpol vardı yeni aldım ama orda adı yanlış olmasın doblaren verdiler şimdi ateşi düştü bu sefer ter atıyor normaldir heralde