Melekanne16 meyaski Benim hamileliğim zor geçmemişti çok şükür o yüzden öyle çok da korkmadım açıkçası şuan tek korkum sezeryan olduğum için nasıl bi hamilelik beni bekliyor acaba 😂
Yengecanne_ biranneikikedi ben de hanım gibi dört aylıkken hamile kaldım ve doktoru aradım sordum.Geçen yıl nisanda sezaryen yaptım bu nisanda hastamı tekrar sezaryen yaptım dedi.Öyle aldırma falan olmuyor