Melekanne16 benim oglumda 5 aylikken kızıma hamile kalmiştim istemeden. Bize de süpriz olmuştu. Benim iki doğumum da normal dogumdu o yüzden sıkınti yaşamadim. Hamileligimde iyi geçmişti 😊 bebek dogduktan sonra tabiki zor ama sana yardimci birileri varsa özellikle eşin cok yardim ederse inan cok cabuk geciyor günler. Benim annem ve eşim cok yardimci oldular bana. Eşim hala da yardim eder her konuda. Şuan oglum 26 aylık. Kızım 12 aylik. Herkes iyiki yapmişsin iki cocuk diyorlar. Ikisi birden büyuyor ne güzel. Zor taraflari var tabiki ama sonrasında iyiki diyorsun hep 🤗 şuan cok mutluyum ikisi birden buyüdügü icin 😂😁