Beyziikoo ben de helva bulgur VS bazı şeylerin sütü arttırdığını inanıyordum. Ama kızım 40 günlükken alerji diyeti yapmaya başladım. 5 aydır diyetteyim. Süt, süt ürünleri, yumurta, susam, tahin, tavuk, kırmızı et, balık, vişne, çilek, kakao, bal, fıstık, ceviz, çiğdem, kuruyemiş, tüm paketli gıdalar tüketmiyorum. Hatta bir ay kadar buğdayda yemedim. Gaz yapıyor diye de mercimek nohut fasulye yiyemedim. Ama maşallah sütüm hala fışkırarak geliyor. O yüzden artık yeme içme ile alakası olmadığını düşünüyorum. Emzirme danışmanları da yemeyle ilgili olmadığını söylüyor. Önemli olan aç kalmamak, kan şekerinin düşmesini engellemekmiş ve bol su içmek tabi ki