Beyziikoo bende sizin gibiydim. Simdi 1 ltlik su sisesi aldim. Surekli yanimda yarim saatte bi 500 ml icip birakiyorum. Tum gun 3 lt icmis oluyorum. Hic olmadigi kadar guzel sutum var. Diyet yapmama ragmen… ayrica ben solgar brewers yeast kullaniyorum, her sabah tisortum islak uyaniyorum. Sadece 3 lt su ve solgar. Gerisi yalan dolan gercekten. Denemedigim yemedigim sey kalmadi benim. Bulgurundan semizotuna kadar. Hicbiri care olmadi.