Merve1203 RumeysaCulfa4444 bizim 2 ay sürdü şimdi de canı isteyince alıyor canı istemeyince önce feryat figan ağlıyor sonra bakıyor çaresi yok öyle alıyor. Ben biberonla vermiştim ama yanlış yaptım galiba çünlü Biberona alışınca Bi dönem beni hiç almadı hep biberon istedi. Bence enjektörle verin 👍
RumeysaCulfa4444 Merve1203uykuda çok güzel emiyor ama uyanınca işler tersine dönüyor ağlıyor bende aç kalmasın diye sağıp veriyorum ilk bebeğim hem siters hemde daha yeni alışıyorum bunlara
Ebrugzbk RumeysaCulfa4444 sadece anne sütü alan bbeklerde 10 güne kadar normal sıvı ile beslendikleründen çiş olarak da atabiliyormış
Merve1203 RumeysaCulfa4444 benımde ilk bebeğim 🤷♀️😅 ilk 3 ay çok stres yaptım herşeye yabancıydım her gördüğüme bişey soruyordum ama şimdi alıştım artık sadece 1 2 aya daha ihtiyacınız var sonra alışıyor insan 😅
Tasarimci-anne1 RumeysaCulfa4444 mamajoonun kelebek ucunu kullanmayı deneyebilirsiniz bence önemli olan anne sütünü alması diye düşünüyorum 🤗
Merve1203 RumeysaCulfa4444 rica ederim 🌼 sizde tecrübelerinizi çok kısa bir süre sonra paylaşmaya başlycaksınız başka annelerle 🌼
RumeysaCulfa4444 Merve1203 amin inşlah kızım artık yavaş yavaş tutmaya başla ve çok mutluyum tam umudum biti derken kızımla birlikte tekrar başardık çok şükür rabbime ilk başta zor oluyor ama sonradan alıyor dediklerinizi yaptım emeği geçen herkese teşekkür ederim 🙏
RumeysaCulfa4444 Sezaryanla doğum yapan anne adayları varmı bende sezaryanla doğum yaptım 2 ay oldu ama sürekli kamam oluyor bazen 5 gün sürüyor 5 gün bitikten sonra 4 geçiyor ve yine kamam oluyor