Uzgun23 biz de bugün 2 ay aşısı olduk. Geldiğindr uyudu 2 saat falan sonra uyandı ağladı bi süre zor sakinleştirdik emzirdim sakinleşince gazı da varmış bizimkinin ama emzirirken yapabildi sonra da yine huysuzluğu devam etti yarım fitil verdim biraz aşı huzursuzluk da yapıyo sanırım ateşini de sürekli kontrol ediyorum inşallah çıkmaz 🤲🏻