meyaski Karma aşı ,verem aşısı hatta ücretli rota aşısıni yaparlar ama rota ağızdan damla şeklinde verilir bacaklara vurulan karma aşı değil kola vurulan verem aşısı çok ağır oluyor ,yapıyorlar ay ay değişiyor 3tane -2tane üstüne kan alıyorlar yani ay ay değişiyor kaç tane yapıldığı