Mom263 yetişkinlerin değerinde sınır 4 galiba bebeklerde daha yüksek sınır emziriyorsan eğer senden de etkilenmiş olabilir doktor bana öyle söyledi ama bazı doktorlarda emzirme döneminde senin tsh değerin bebeği etkilemez diyorlar bilemiyorum ya söylediğiniz gibi karışık biraz.. ama evham yapmayın bebeğiniz değeri çok yüksek değil korkmayın